Spørsmål og svar: prisendring

For å kunne fortsette utviklingen av vårt treningstilbud vil vi justere prisen for medlemmer som per dags dato betaler mindre enn ordinær pris.

Hvorfor øker dere prisen min?

Vi ønsker å tilby deg det beste treningsproduktet og for at vi skal kunne fortsette å videreutvikle produkttilbudet vårt, vil vi fra 1. januar 2023 øke prisen til de medlemmene som har en pris som er vesentlig under dagens listepris.

Jeg har vært medlem i mange år, hvorfor må jeg betale det samme som nye medlemmer?

Vi mener det er rettferdig at medlemmer med det samme medlemskapet, skal betale den samme prisen. Vi har likevel valgt å gi alle eksisterende medlemmer 10% rabatt på listeprisen sammenliknet med prisen nye medlemmer må betale.

Når skjer prisendringen?

Prisen endres fra 1. januar 2023. Dersom du betaler for ditt medlemskap med avtalegiro vil du se prisjusteringen på fakturaen med forfall 20. desember 2022. Betaler du for medlemskapet ditt med betalingskort vil den nye prisen trekkes fra din konto 1. januar 2023. Hvis du betaler med AvtaleGiro, vennligst sjekk i nettbanken din at beløpsgrensen er høy nok.

Jeg har en venn som har like lav pris som meg, men som ikke har fått beskjed om prisendring. Hvorfor blir ikke hans/hennes pris justert?

Vi har kun sendt informasjon til medlemmer som får en prisøkning utover konsumprisindeksen. I tillegg, på grunn av tekniske årsaker, så sender vi ut informasjonen i forskjellige partier. Det kan derfor hende at informasjonen kommer frem til medlemmer på noen ulike tidspunkt. Noen ganger havner også informasjon i spam filteret så be gjerne vennen din sjekke denne.

Kan jeg endre medlemskapet mitt?

Du kan når som helst endre medlemskapet ditt dersom du ønsker dette. Møt opp på senter i bemannet åpningstid eller ta kontakt med medlemsservice via chat eller kontaktskjema.

Hvorfor øker dere prisen min, mens nye medlemmer får muligheten til å trene til en langt lavere pris?

Vi tilbyr et av de billigste medlemskapene på trening i Norge, og mener prisen bør være lik for alle medlemmene våre. Likevel har vi valgt å gi eksisterende medlemmer 10% rabatt sammenliknet mot listepris. Og ja, vi gjennomfører kampanjer rettet mot nye medlemmer for å motivere flere folk til å bli medlem og bli kjent med produkttilbudet vårt. Pristilbudet de mottar er kun midlertidig og vil bli justert til listepris kort tid etter innmelding.

Jeg har ikke mottatt informasjon om prisøkningen – hvorfor øker dere prisen min uten å gi beskjed?

Alle medlemmer som blir prisjustert, utover vanlig konsumprisindeks, mottok en e-post 28. oktober. Som medlem i Fresh Fitness er du ansvarlig for at din kontaktinformasjon til enhver tid er riktig. Husk også å sjekke spam-filteret ditt. Dersom kontaktinfoen din er feil kan du enkelt endre dette på Min side.