ÅPNING AV VÅRE SENTRE ER UTSATT TIL 14. APRIL

Fresh Fitness følger myndighetenes retningslinjer, vi holder derfor stengt til 14. april. Vi savner våre medlemmer og gleder oss til vi kan åpne dørene igjen!

Vi tar vår rolle i kampen mot covid-19 svært alvorlig, og følger nøye med på helsemyndighetenes anbefalinger og retningslinjer. Myndighetene i Norge har nå besluttet at alle treningssentre fremdeles må holde stengt til 14. april.

HVA BETYR DETTE FOR DITT MEDLEMSKAP?
Medlemskap ditt vil fremdeles være pauset. Vi kommer tilbake til deg vedrørende kompensasjon for denne nye perioden, så du trenger ikke å foreta deg noe nå.

English version.

Informasjon om mitt medlemskap når Fresh er stengt

Hvor kan jeg trene nå?

Følg oss gjerne på @freshfitnessnorge på Instagram. Her deler vi treningsprogrammer, inspirasjon og tips til hvordan du kan fortsette treningen hjemme eller utendørs.

Hvor lenge holder dere stengt?

Vi holder foreløpig stengt til 14. april 2020, i henhold til føringer fra myndighetene. Dersom de pålegger oss å utsette åpningen av våre senter, må vi rette oss etter dette. Så snart vi får en eventuell oppdatering vil vi informere medlemmene våre så raskt som mulig.

Kan jeg fryse medlemskapet i perioden dere er stengt?

Du kan fryse medlemskapet i opptil 4 måneder mot en avgift på kr 99,-. Er du syk, har en skade, er utstasjonert, gravid eller skal i militærtjeneste kan du fryse medlemskapet i opptil ett år uten ekstra kostnader når du viser oss dokumentasjon. Send oss en henvendelse via kontaktskjema her.

Kan jeg avslutte medlemskapet mitt?

Vi håper virkelig at du vil være fortsette som medlem hos oss. Vi står nå overfor den mest utfordrende perioden i Fresh sin historie så langt, og håper våre medlemmer står sammen med oss gjennom denne tøffe perioden. Medlemskap ditt vil fremdeles være pauset. Vi kommer tilbake til deg vedrørende kompensasjon for denne nye perioden, så du trenger ikke å foreta deg noe nå.

Betaling og ditt medlemskap i mars og april

Som følge av situasjonen vi befinner oss har vi ikke kapasitet til å håndtere alle henvendelsene. Vi beklager på det sterkeste at vi nå har lang responstid, men håper du har forståelse for dette gitt den vanskelige situasjonen vi nå alle er oppe i.

I mellomtiden er det viktig at mottatt faktura/trekk betales som vanlig. Eventuelle endringer vil bli håndtert med tilbakevirkende kraft og komme deg til gode på en fremtidig faktura.

Hva skal jeg gjøre med mottatt faktura?

Det er viktig at mottatt faktura/trekk betales i sin helhet. Har du spørsmål til din faktura vil vi hjelpe deg så snart våre sentre åpner igjen. Eventuelle feil vil komme deg til gode på en fremtidig faktura.

Hva skjer med PT-klippene mine?

Vi har forlenget varigheten av disse med 2 måneder.

Hvorfor svarer dere ikke på kundeservice?

Situasjonen vi befinner oss i har ført til en enorm mengde henvendelser, og av den grunn har vi ikke kapasitet til å håndtere alle henvendelser så raskt som vi ønsker. Vi jobber på spreng, og vil også oppdatere denne siden løpende med spørsmål som kommer inn.

Har dere permittert ansatte?

Ja, dessverre har vi permittert våre flotte kollegaer som følge av at vi har stengt. Dette er også årsaken til at vi ikke klarer å levere det nivået på kundeservice som vi ønsker.

Hva skjer om Fresh Fitness holder stengt lenge?

Dersom det skulle komme enda en forlengelse av perioden vi må holde stengt vil vi oppdatere våre medlemmer og legge ut informasjon her så snart vi vet mer. Foreløpig forholder vi oss til åpning 14. april og håper virkelig vi kan gjennomføre dette.

Hva skjer dersom jeg blir syk?

Dersom du er syk fryser vi medlemskapet ditt så lenge det er behov for det. Dette gjelder uansett hvilken sykdom du rammes av. Det må da foreligge en dokumentasjon fra lege, hvor det spesifiseres hvor lenge du ikke kan trene.