Kontakt oss

Nedenfor har vi listet opp noen av de vanligste spørsmålene og svarene. Velg emne under og få frem spørsmål med utfylte svar.

Skulle du ikke finne ønsket svar kan du kontakte oss via kontaktskjemaet under, som vises når du klikker Nei under spørsmålene. Du er også velkommen til kontakte oss på et av våre sentre.

Emne:

Du finner kanskje svaret du er ute etter under

  • Type medlemskap

    Fresh Fitness har 2 ulike medlemskap: Fresh Basic medlemskap for alle over 15 år som kun skal trene i studioet – kr 249,-/md. Fresh Live medlemskap for alle som ønsker gruppetimer i tillegg til vanlig studio-trening – kr 299,-/md. I tillegg har vi bedriftsmedlemskap hvor arbeidsgiver inngår avtale direkte med Fresh Fitness for sine ansatte.
  • Prøvetime

    Alle er hjertelig velkommen til oss for en gratis prøvetime. Kom innom når senteret er bemannet og be om en gratis prøvetime, så kan du selv teste senteret. Er du under 18 år må du ha med deg en foresatt som vil stå som ansvarlig for deg under prøvetimen. Den foresatte kan selvfølgelig få trene sammen med deg på prøvetimen.
  • Pris – hva betaler jeg første gang?

    Ved innmelding må du betale innmeldingsgebyr på kr 199,- samt kr 100,- for medlemsarmbånd. I tillegg må du betale treningsavgift for resterende dager i innmeldings-måneden samt avgiften for neste måneds trening. Etter dette er prisen kun kr 249,- pr måned for et vanlig medlemskap, eller kr 299,- for et gruppetime-medlemskap.
  • Jeg er mellom 15 og 18 år – hva gjør jeg for å melde meg inn?

    Ta med deg en foresatt ned på senteret for å signere på våre trivselsregler og registrere din innmelding. Husk at du første gangen også må betale for resterende dager i innmeldings-måneden samt for neste måned, i tillegg til innmeldingsgebyr kr 199,- og medlemsarmbånd kr 100,-. Alle under 18 må også ha en veiledningstime med personlig trener, kr 250,-.
  • Hvordan sier jeg opp medlemskapet?

    For å si opp ditt medlemskap må du sende oss melding via vårt kontaktskjema på denne web siden. Velg «Kontakt oss» nederst på denne siden, og velg «Nei» på spørsmålet «Fikk du svaret du var ute etter?» Du vil da få anledning til å sende melding til oss. Husk å oppgi korrekt navn og fødselsdato i oppsigelsen slik at vi finner riktig person i vårt register. Etter at oppsigelsen er registrert hos oss, vil du motta en bekreftelse på oppsigelsen til din mailadresse.
  • Hvordan melder jeg meg inn?

    Over 18: Du kan melde deg inn via vår nettside, eller på senteret i bemannet åpningstid. Under 18: Er du under 18 år må du melde deg inn ved personlige oppmøte på senteret, sammen med en foresatt. Tidligere medlem: Har du vært medlem hos oss tidligere kan du enkelt bli medlem igjen her på vår nettside.
  • Hvordan melder jeg adresseendring?

    Som medlem i Fresh Fitness plikter du å informere oss om endring i mailadresse, bosteds-adresse, telefonnummer og øvrige personalia. Du kan enkelt oppdatere disse opplysningene via din side.
  • Hvordan kan jeg fryse mitt medlemskap?

    For å fryse medlemskapet må du ta kontakt med ditt senter eller ved å bruke vårt kontaktskjema her på siden. For å benytte deg av kontaktskjema her, velg «Kontakt oss» nederst på denne siden, og velg «Nei» på spørsmålet «Fikk du svaret du var ute etter?» Du vil da få anledning til å sende melding til oss. Ved sykdom, graviditet eller militærtjeneste kan du fryse medlemskapet opptil ett år uten ekstra kostnader ved fremvisning av dokumentasjon. Ved andre tilfeller kan du fryse i opptil 4 måneder mot en frysavgift på kr 99,-.
  • Hvor kan jeg trene?

    Som medlem på ett av våre Fresh Fitness senter kan du uten ekstra kostnad trene på alle våre senter i hele Norden!
  • Hva er inkludert i medlemskapet?

    Fresh Basic medlemskap til kr 249,- pr måned inkluderer trening i trenings-studioet i hele åpningstiden. Fresh Live medlemskap til kr 299,- pr måned inkluderer trening i trenings-studioet i hele åpningstiden samt alle våre gruppetimer.
  • Hva er aldersgrensen?

    Fra den dagen du fyller 15 år, kan du tegne medlemskap og trene hos oss. Det er aldersgrensen hos oss. Er du mellom 15 og 18 år må du gjennomføre en veiledningstime før du kan benytte deg av senteret. Videre må en foresatt være med ned på senteret ved opprettelse av medlemskap. Veiledningstimen koster kr 250,- og er obligatorisk for alle mellom 15 og 18 år.
  • Har dere senior-rabatt eller studentrabatt?

    Vi har ikke egne priser for studenter eller seniorer. Vi har fast lav pris for alle som ønsker å trene hos oss!
  • Når er senteret bemannet?

    Senteret er bemannet mandag - fredag kl 16-21, lørdag - søndag kl 16-20. For unntak, se her.
  • Kan jeg se senteret før jeg melder meg inn?

    Ja, du kan få en gratis prøvetime hos oss. Er du under 18 år må du ha med deg en foresatt som vil stå som ansvarlig for deg under prøvetimen. Den foresatte kan selvfølgelig få trene sammen med deg på prøvetimen. 
  • Hvordan sier jeg opp medlemskapet?

    For å si opp ditt medlemskap må du sende oss melding via vårt kontaktskjema på denne web siden. Velg «Kontakt oss» nederst på denne siden, og velg «Nei» på spørsmålet «Fikk du svaret du var ute etter?» Du vil da få anledning til å sende melding til oss. Husk å oppgi korrekt navn og fødselsdato i oppsigelsen slik at vi finner riktig person i vårt register. Etter at oppsigelsen er registrert hos oss, vil du motta en bekreftelse på oppsigelsen til din mailadresse.
  • Hvordan kommer jeg inn på senteret med rullestol?

    Alle våre sentre som har flere etasjer har heis, med unntak av Ski og Carl Berner. Som medlem vil du få utlevert nøkkel slik at du kommer inn uten å bruke inngangs-rundellen. I bemannet periode står våre servicemedarbeidere klare til å hjelpe deg.
  • Hvordan får jeg tilgang til senteret når det ikke er bemannet?

    Når senteret er ubemannet bruker du adgangsarmbåndet ditt for å komme inn.
  • Hva skal jeg ha med på trening?

    Vi anbefaler alle våre medlemmer til å ha med ID, innesko, hengelås for låsing av garderobeskap, håndkle for å bruke på treningsapparatene samt drikke til trening. I tillegg må du selvfølgelig ha med adgangsarmbåndet ditt og masse treningsglede!
  • Hva er åpningstidene?

    Vi holder alle våre sentre åpent hver dag mellom klokken 05.00 - 23.00. 
  • Har dere parkering?

    Parkeringsordning ved senteret reguleres av parkeringsselskapet som drifter på området. Fresh Fitness er ikke under noen omstendighet ansvarlig dersom man bryter med vilkårene som er gjeldende ei heller dersom man blir ilagt parkeringsavgift. Vi har egne parkeringsplasser for våre medlemmer på mange av våre sentre. Se informasjon på sentersiden her på vår nettside.
  • Er det trygt å trene på senteret når det ikke er bemannet?

    Alle våre senter er tilknyttet alarmselskap med tilgjengelige alarmknapper i studioet. I tillegg er senteret video-overvåket. Hjertestartere er tilgjengelig på alle våre senter.
  • Når og hvordan får jeg medlemsbåndet mitt?

    Så snart du har meldt deg inn og betalt, kan du komme til senteret og få utlevert ditt medlemsbånd. Husk at du første gangen må komme når senteret er bemannet.
  • Må jeg melde meg på gruppetimer på forhånd?

    Vi har ingen forhåndspåmelding eller registrering til våre gruppetimer. Hos oss er det «førstemann til mølla» som gjelder! Møt opp og registrer deg i resepsjonen tidligst 15 minutter før hver gruppetime. Unntak: For våre sentre i Trondheim har vi gruppetimebooking. Les mer om disse her.
  • Jeg må avbestille min time med PT – hvordan?

    Booket time må avbestilles senest 24 timer før avtalt time for å unngå at du blir belastet for timen. Har du ikke telefonnummeret direkte til din PT, kan du finne dette ved å gå inn på riktig senter på vår web side. Du vil her få opp profilen til alle senterets personlige trenere – inklusive trenernes telefonnummer. Du er selv ansvarlig for at din PT mottar avbestillingen innen fristen.
  • Jeg har glemt noe på senteret – hva gjør jeg?

    Bruk vårt kontaktskjema på vår hjemmeside og gi din informasjon til oss der eller dra tilbake til senteret. Ved stenging av senteret foretas en kontroll av senteret. Evt. gjenglemte ting blir automatisk tatt vare på av våre servicemedarbeidere. Vi gjør imidlertid oppmerksom på gjenglemte ting kun oppbevares i en kort periode.
  • Jeg har glemt armbåndet – hva gjør jeg?

    Bruk vårt kontaktskjema på vår hjemmeside eller dra direkte til senteret. Ved stenging av senteret foretas en kontroll av senteret. Evt. gjenglemte ting blir automatisk tatt vare på av våre servicemedarbeidere. Vi gjør imidlertid oppmerksom på gjenglemte ting kun oppbevares i en kort periode.
  • Jeg får ikke logget inn på min side – hva gjør jeg?

    Send oss en melding via vårt kontaktskjema ved spørsmål om Min side ved hjelp for å logge inn. Velg «Kontakt oss» nederst på denne siden, og følg veiledningen. Du kan også kontakte oss på telefon 22 04 15 15 mandag-fredag kl 5-17, lørdag-søndag kl 5-16.
  • Jeg er mellom 15 og 18 år – hva gjør jeg for å melde meg inn?

    Ta med deg en foresatt ned på senteret for å signere på våre trivselsregler og registrere din innmelding. Husk at du første gangen også må betale for resterende dager i innmeldings-måneden samt for neste måned, i tillegg til innmeldingsgebyr kr 199,- og medlemsarmbånd kr 100,-. Alle under 18 må også ha en veiledningstime med personlig trener, kr 250,-.
  • Hvordan sier jeg opp medlemskapet?

    For å si opp ditt medlemskap må du sende oss melding via vårt kontaktskjema på denne web siden. Velg «Kontakt oss» nederst på denne siden, og velg «Nei» på spørsmålet «Fikk du svaret du var ute etter?» Du vil da få anledning til å sende melding til oss. Husk å oppgi korrekt navn og fødselsdato i oppsigelsen slik at vi finner riktig person i vårt register. Etter at oppsigelsen er registrert hos oss, vil du motta en bekreftelse på oppsigelsen til din mailadresse.
  • Hvordan kan dere ha så lav pris i forhold til andre sentre?

    Hos oss får du best mulig trening til lavest mulig pris. Vi har ikke store, unyttige garderober. Vi har ikke spa og heller ikke barnepass. Vi har imidlertid topp utstyrte sentre med alt du trenger for en herlig treningsøkt, og fornøyde og motiverte ansatte som sørger for at nettopp du skal få en så god treningsopplevelse som mulig!
  • Hvordan får jeg kontakt med min personlige trener?

    Sørg for at du får telefonnummeret til din egen PT allerede ved første møte, slik at du enkelt kan booke, kansellere eller endre timene dine. Har du mistet/glemt telefonnummeret, finner du dette enkelt ved å gå inn på riktig senter øverst på denne siden, og hente opp profilen til din personlige trener. Du kan også kontakte oss via «Kontakt oss» nederst på denne siden, eller ta personlig kontakt på senteret.
  • Hvordan booke time hos PT?

    Første gangen du booker time til personlig trener, booker du via senteret du trener på. Har du allerede funnet den PT du ønsker å trene med og har fått telefonnummeret, kan du også ta direkte kontakt med treneren. På samme måte kan du kansellere og endre allerede bookede timer.
  • Hva mener dere med «ingen bindingstid»?

    Hos oss må du ikke binde deg over en lengre periode til å betale for trening! Du inngår en kontrakt som når som helst kan sies opp med 1 måneds varsel – regnet fra den 1. i påfølgende måned. Dette betyr at du må betale medlemsavgift for oppsigelsesmåneden, og du kan selvfølgelig også trene så mye du vil den siste måneden! 
  • Hva gjør jeg om jeg har mistet/blitt frastjålet armbåndet mitt?

    Kom ned på senteret når det er bemannet og meld fra så snart du har oppdaget at armbåndet er borte slik at vi får sperret båndet. Du kan samtidig kjøpe nytt bånd for 100,- kroner. 
  • Sender dere faktura?

    Vi benytter oss kun av elektroniske løsninger og sender ikke ut papir-fakturaer. Alle våre henvendelser foregår via mail og SMS.
  • Kan jeg endre betalingsdato?

    Dersom du betaler med avtalegiro, er trekkdatoen fast den 20. hver måned. Denne kan ikke endres!
  • Kan jeg betale kontant i stedet for avtalegiro?

    Ønsker du ikke å opprette avtalegiro, kan du betale med kort direkte på senteret. Vi oppbevarer/benytter ikke kontanter på noen av våre sentre, så du kan ikke betale kontant.
  • Jeg har mottatt purring fra dere – hvordan finner jeg ut hva dette gjelder?

    Logg deg inn på «Min side» og gå til «Fakturaspørsmål». Du vil her få informasjon om hva som er betalt og hva som er utestående. Du kan også kontakte oss via kontaktskjemaet ved å velge «Kontakt oss» nederst på denne siden dersom du trenger ytterligere hjelp. Du må imidlertid påregne at det vil ta noen dager å få svar.
  • Jeg har mottatt inkassovarsel – hva gjør jeg?

    Første varsel fra Intrum Justitia er det samme som en purring. Dette varselet blir sendt ut fra vår samarbeidspartner Intrum Justitia AS grunnet manglende betaling av medlemsavgift for 3 måneder eller mer. Kravet fra Intrum Justitia AS må betales i sin helhet direkte til Intrum. Kontakt Intrum Justitia og oppgi ditt medlemsnr og saksnr dersom du har spørsmål. Tlf: +47 23 17 10 60 no.kundesenter@intrum.com  
  • Jeg har blitt trukket feil beløp, hva gjør jeg?

    Ta kontakt med en av våre servicemedarbeidere på senteret, og be de kontrollere din konto. Du kan også ta kontakt med oss via vårt kontaktskjema under «Kontakt oss» nederst på denne siden. Velg riktig senter, og følg veiledningen. Får du ikke svar på dine spørsmål underveis, velger du «Nei» på dette spørsmålet til slutt. Du vil da få mulighet til å sende oss melding. Du kan også ringe vår faktura-avdeling på telefon 22 04 15 15. Telefonen er betjent mandag-fredag klokken 05-17, lørdag-søndag kl 05-16.
  • Jeg får ikke opprettet avtalegiro, hva gjør jeg?

    Ta kontakt med oss på telefon 22 04 15 15 (man-fre kl 05-17, lør-søn kl 05-16) og få oppgitt korrekt KIDnr. Ta deretter kontakt med din bank og kontrollér at KIDnr er identisk med det du har fått oppgitt fra oss. Ditt KIDnr og kontonummer til Fresh Fitness finner du også under Min side. 
  • Jeg er ikke enig i skyldig beløp, hva gjør jeg?

    Ta direkte kontakt med en av våre servicemedarbeidere på senteret, eller send oss en mail slik at vi får avklart uoverensstemmelsen. Du kan også ringe vår faktura/inkasso avdeling på: 22 04 15 15 Telefonen er betjent mandag-fredag kl 05-17, lørdag-søndag kl 05-16.  
  • Hvordan sier jeg opp medlemskapet?

    For å si opp ditt medlemskap må du sende oss melding via vårt kontaktskjema på denne web siden. Velg «Kontakt oss» nederst på denne siden, og velg «Nei» på spørsmålet «Fikk du svaret du var ute etter?» Du vil da få anledning til å sende melding til oss. Husk å oppgi korrekt navn og fødselsdato i oppsigelsen slik at vi finner riktig person i vårt register. Etter at oppsigelsen er registrert hos oss, vil du motta en bekreftelse på oppsigelsen til din mailadresse.
  • Hvordan oppretter jeg avtalegiro?

    Dette gjør du enkelt via din nettbank. Du finner ditt KID nummer og kontonummer til Fresh Fitness under Min side når du er logget inn på vår nettside. Dersom du trenger hjelp kan du ringe vårt Medlemssenter på telefon 22 04 15 15 (man-fre kl 05-17, lør-søn kl 05-16) for hjelp og veiledning.
  • Hvordan betaler jeg skyldig beløp?

    I betalingspåminnelsen du mottar fra oss, får du oppgitt et KID nr. Dette må benyttes ved innbetaling av skyldig beløp. Du kan også betale skyldig beløp med bankkort direkte på senteret. PS: Med dette KID nr kan du ikke opprette avtalegiro. Dette KID nr er kun knyttet til denne enkelt betalingen. For opprettelse av Avtalegiro kan du finne ditt KID nr og kontonummer til Fresh Fitness under Min side når du er logget inn på vår nettside. Trenger du veiledning eller hjelp til dette kan du ringe oss på telefon 22 04 15 15 mandag-fredag kl 05-17, lørdag-søndag kl 05-16.
  • Hvor kan jeg se hva jeg har betalt?

    Logg deg inn på din side og gå til Innstillinger -> Fakturaer. Du vil her få opp en liste over tidligere fakturaer. Du kan også sende mail til oss dersom du trenger ytterligere hjelp. Du må imidlertid beregne at det vil ta et par dager å få svar.
  • Hvilke betalingskort kan jeg benytte?

    Du kan benytte alle typer kort ved betaling på våre sentre.
  • Delbetaling av Personlig trener

    Du kan nå delbetale PT-klipp forutsatt at du har en aktiv Avtalegiro i Fresh Fitness. Kontakt din personlige trener for mer informasjon vedrørende delbetaling av dine PT-klipp.

Fikk du svaret du var ute etter?


Send beskjed til Fresh Fitness