Vi har nå oppdatert Min side på nettsiden. Du vil nå kun finne QR koden i appen.
På treningssenteret
Se bemannede åpningstider inne på senter-sidene: Finn treningssenter
Kontaktskjema
Utenfor vår chat-tid kan du også kontakte oss via vårt kontaktskjema og vi vil svare deg så raskt vi kan.
Åpningstider Chat
Mandag – Fredag: 09:00 - 15:30
Lørdag og Søndag: Stengt
Ved innmelding må du betale innmeldingsavgift på kr 199,- samt kr 100,- for medlemsbånd. I tillegg betaler du treningsavgift for inneværende måned. den 1. i hver måned trekkes du får månedsavgiften via ditt betalingskort. Husk å sjekke når det går ut, da vi ikke alltid sender ut varsel om utgått betalingskort.
Månedspris:
Fresh Basic-medlemskap: kun 349,- pr måned
Fresh Flex-medlemskap: kun 399,- pr måned
Fresh Gruppetrening-medlemskap: kun 449,- pr måned
Ja det gjør vi, du vil motta en SMS fra de, om vi mangler en betaling fra deg.
Du kan delbetale PT-klipp hvis du har en aktiv Avtalegiro hos oss. Kontakt din personlige trener for mer informasjon om delbetaling av dine PT-klipp.
Logg deg inn på Mine sider og gå til "Betalingsoversikt". Her finner du en liste over tidligere fakturaer.
Nei, vi benytter oss kun av elektroniske løsninger og sender ikke ut papir-fakturaer. Alle våre henvendelser foregår via mail og SMS.
I betalingspåminnelsen du mottar fra oss, får du oppgitt et KID-nummer. Du må benytte dette når du betaler skyldig beløp. Du vil kunne betale på Min side og.
NB: Med dette KID-nummeret kan du ikke opprette avtalegiro. Dette KID-nummeret er kun knyttet til denne enkelt betalingen.
Trenger du veiledning eller hjelp til dette kan du gjerne ta kontakt med vår medlemsservice.
Dersom du ønsker å opprette Avtalegiro, ta kontakt med oss her.
Vi anbefaler å ha en høyere beløpsgrense enn ditt abonnement tilsier dersom du har lyst til å handle på salgsautomatene på senter. Dette trekkes via AvtaleGiro.
Dersom du ønsker å bytte til kortbetaling, kan du legge inn nytt betalingskort på mine sider under mitt betalingskort
Ta direkte kontakt med en av våre servicemedarbeidere på senteret, eller ta kontakt med vår medlemsservice slik at vi får sett på saken.
I Fresh Fitness har du to betalingsmetoder du kan velge mellom:
Automatisk trekk på AvtaleGiro
Automatisk trekk på betalingskort
Opprett eller endre AvtaleGiro
Kontakt medlemsservice for å få tilsendt Fresh Fitness sitt kontonummer og ditt personlige KID-nummer.
Logg inn i nettbanken din, og følg anvisningene.
Vi anbefaler å ha en høyere beløpsgrense enn ditt abonnement tilsier dersom du har lyst til å handle på salgsautomat. Dette trekkes via avtalegiro.
Automatisk trekk på betalingskort
Alle medlemmer som meldte seg inn fra 14. desember 2021, blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.
Registrerte du et betalingskort da du ble medlem og vil bytte til et annet betalingskort? Logg inn på Mine sider og endre kort under fanen "Mitt betalingskort".
Har du AvtaleGiro og vil endre til trekk på betalingskort? Besøk vår resepsjon i våre bemannede åpningstider, så hjelper vi deg med det!
Vi oppbevarer/benytter ikke kontanter på noen av våre sentre. Du kan derfor ikke betale kontant.
Ta kontakt med din bank og kontroller at KID-nummeret er identisk med det du har fått oppgitt fra oss. Dersom du ikke finner denne informasjonen, ta kontakt med oss her.
Ta kontakt med en av våre servicemedarbeidere på senteret, og be dem kontrollere din konto. Du kan også ta kontakt med vår medlemsservice her.
Dersom du har mottatt en betalingspåminnelse på SMS, kan det bety at vi ikke har mottatt din betaling til forfall.
Har du nylig betalt?
Dersom du har gjort en betaling som ikke kom oss i hende innen vi sendte ut SMS, og likevel har mottatt SMS kan du se bort fra denne.
Dette kan være grunnen til at du ikke har mottatt betalingspåminnelse:
Ditt registrerte betalingskort har utløpt eller er ikke gyldig
Det var ikke dekning på ditt registrerte betalingskort på trekktidspunkt
Registrerte du et betalingskort da du ble medlem og vil bytte til et annet betalingskort? Logg inn på mine sider og endre kort under fanen "betaling".
Første varsel fra Lowell er det samme som en purring. Dette varselet blir sendt ut fra vår samarbeidspartner Lowell AS hvis vi mangler betaling. Kravet fra Lowell AS må betales i sin helhet direkte til Lowell.
Kontakt Lowell og oppgi ditt medlemsnummer og saksnummer dersom du har spørsmål, på telefon: +47 23 17 10 60 eller e-post: kundesenter.no@lowell.com.
Dersom du har mottatt en purring, har vi ikke mottatt minst tre månedlige betalinger av deg. Sjekk i din nettbank at du har betalt.
Dersom du ser at de månedlige betalingene har gått som normalt, eller har betalt på annet vis, så send gjerne en kvittering til oss slik at vi kan se nærmere på saken.