Ved innmelding må du betale innmeldingsavgift på kr 199,- samt kr 100,- for medlemsbånd. I tillegg betaler du treningsavgift for inneværende måned. Den 1. i hver måned trekkes du får månedsavgiften via ditt betalingskort. Husk å sjekke når det går ut, da vi ikke alltid sender ut varsel om utgått betalingskort.

Månedspris:

  • Fresh Basic-medlemskap: fra 299,- pr måned

  • Fresh Flex-medlemskap: fra 349,- pr måned

  • Fresh smart-medlemskap: fra: 399,- pr måned

Obs: Velger du medlemskap uten binding vil prisen være noe høyere

Bli medlem her

Ja, det gjør vi. Du vil motta en SMS fra dem dersom du mangler en betaling hos oss. 

Ja fra 10 klipp og oppover kan du delbetale PT-klipp hvis du har en aktiv Avtalegiro hos oss. Kontakt din personlige trener for mer informasjon om delbetaling av dine PT-klipp.

Du kan logge deg inn på Mine sider og gå til "Betalingsoversikt". Her finner du en liste over tidligere fakturaer.

I betalingspåminnelsen du mottar fra oss, får du oppgitt et KID-nummer. Du benytter dette når du betaler skyldig beløp.

Om du ikke får benyttet dette, kan du nå betale skyldig beløp via Min side

NB: Med dette KID-nummeret kan du ikke opprette avtalegiro. Dette KID-nummeret er kun knyttet til denne enkelt betalingen.

Trenger du veiledning eller hjelp til dette kan du gjerne ta kontakt med kundeservice.

Betaling av ekstern gjeld kan ikke gjøres på mine sider.

Dersom du ønsker å opprette Avtalegiro, ta kontakt med oss her.

Vi anbefaler å ha en høyere beløpsgrense enn ditt abonnement tilsier dersom du har lyst til å handle på salgsautomatene på senter. Dette trekkes via AvtaleGiro.

Dersom du ønsker å bytte til kortbetaling, kan du legge inn nytt betalingskort på mine sider under mitt betalingskort

Det kan være ulike årsaker som gjør at du har mottatt et høyere beløp. Dette kan være noen årsaker:

Endret medlemskapet

Om du har oppgradert medlemskapet ditt, vil du bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling.

Stoppet frys

Om du har aktivert medlemskapet ditt før ordinær frys er utløpt vil du blir fakturert fra dagen du åpner medlemskapet og ut kommende måned.

Kjøpt PT timer

Om du har kjøpt PT timer på delbetaling, vil dette komme med på din månedlige betaling av medlemskapet.

I Fresh Fitness har du to betalingsmetoder du kan velge mellom:

  • Automatisk trekk på betalingskort

  • Automatisk trekk på AvtaleGiro

Automatisk trekk på betalingskort

Alle medlemmer som melder seg inn blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.

Registrerte du et betalingskort da du ble medlem og vil bytte til et annet betalingskort? Logg inn på Mine sider og endre kort under fanen "Mitt betalingskort".

Har du AvtaleGiro og vil endre til trekk på betalingskort? Besøk vår resepsjon i våre bemannede åpningstider, så hjelper vi deg med det!

Opprett eller endre AvtaleGiro

Kontakt kundeservice for å få tilsendt Fresh Fitness sitt kontonummer og ditt personlige KID-nummer.

Logg inn i nettbanken din, og følg anvisningene.

Vi anbefaler å ha en høyere beløpsgrense enn ditt abonnement tilsier dersom du har lyst til å handle på salgsautomat. Dette trekkes via avtalegiro.

Vi oppbevarer/benytter ikke kontanter på noen av våre sentre. Du kan derfor ikke betale kontant.

Ta kontakt med din bank og kontroller at KID-nummeret er identisk med det du har fått oppgitt fra oss. Dersom du ikke finner denne informasjonen, ta kontakt med oss her.

Ta kontakt med en av våre servicemedarbeidere på senteret, og be dem kontrollere din konto. Du kan også ta kontakt med vår kundeservice her.

Dersom du har gjennomført en betaling som ikke har kommet inn til oss i tide, vil du motta en SMS fra Lowell. Hvis du har betalt og mottatt SMS i etterkant, kan du se bort ifra SMSen.

Har du nylig betalt?

Dersom du har gjort en betaling som ikke kom oss i hende innen vi sendte ut SMS, og likevel har mottatt SMS kan du se bort fra denne. 

Dette kan være grunnen til at du ikke har mottatt betalingspåminnelse:

  • Ditt registrerte betalingskort har utløpt eller er ikke gyldig

  • Det var ikke dekning på ditt registrerte betalingskort ved trekktidspunkt

Registrerte du et betalingskort da du ble medlem og vil bytte til et annet betalingskort? Logg inn på mine sider og endre kort under fanen "betaling".

Første varsel fra Lowell er det samme som en purring. Dette varselet blir sendt ut fra vår samarbeidspartner Lowell AS hvis vi mangler betaling. Kravet fra Lowell AS må betales i sin helhet direkte til Lowell.

Kontakt Lowell og oppgi ditt medlemsnummer og saksnummer dersom du har spørsmål, på telefon: +47 23 17 10 60 eller e-post: kundesenter.no@lowell.com.

Dersom du har mottatt en purring, har vi ikke mottatt minst tre månedlige betalinger av deg. Sjekk i din nettbank at du har betalt.

Dersom du ser at de månedlige betalingene har gått som normalt, eller har betalt på annet vis, så send gjerne en kvittering til oss slik at vi kan se nærmere på saken.

Da vi har en måned oppsigelse fra kommende kalenderskifte, vil du betale for kommende måned og. Er du usikker på hvilken dato siste betaling er, står dette i bekreftelsen du mottok av oss. Mottar du faktura etter dette, kan du kontakte oss via chat eller via vårt kontaktskjema så vil vi undersøke dette for deg.

Du kan legge til eller endre kortet du ønsker å betale med under Mine sider og Mitt betalingskort.

Ønsker du å betale med AvtaleGiro, ta kontakt med vår kundeserviceså vil de hjelpe deg.

Nye medlemmer blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.