Vi tilbyr to betalingsmetoder:

  • Automatisk trekk på betalingskort

  • Automatisk trekk på AvtaleGiro

Alle medlemmer som melder seg inn blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.

Registrerte du et betalingskort da du ble medlem og vil bytte til et annet betalingskort? Logg inn på Mine sider og endre kort under fanen "Mitt betalingskort".

Har du AvtaleGiro og vil endre til trekk på betalingskort? Besøk vår resepsjon i våre bemannede åpningstider, så hjelper vi deg med det!

Du kan legge til eller endre kortet du ønsker å betale med under Mine sider og Mitt betalingskort.

Ønsker du å betale med AvtaleGiro, ta kontakt med vår kundeserviceså vil de hjelpe deg.

Nye medlemmer blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.

Ved innmelding vil du bli belastet med en innmeldingsavgift på kr 199 og kr 100 for et medlemsbånd. Du må også betale treningsavgift for gjeldende måned. Månedsavgiften trekkes automatisk den 1. hver måned fra ditt betalingskort. Vennligst sjekk utløpsdatoen på kortet ditt, da vi ikke alltid sender varsel om utgåtte betalingskort.

Månedspris:

  • Fresh Basic-medlemskap: fra 299,- pr måned (kr 598 første mnd inkl. avgift og bånd)

  • Fresh Flex-medlemskap: fra 349,- pr måned (kr 648 første mnd inkl. avgift og bånd)

  • Fresh smart-medlemskap: fra: 399,- pr måned (kr 698 første mnd inkl. avgift og bånd)

Obs: Velger du medlemskap uten binding vil prisen være noe høyere

For å opprette en Avtalegiro kan du ta kontakt med oss på kundeservice.

Vi anbefaler å ha en høyere beløpsgrense enn ditt abonnement tilsier dersom du har lyst til å handle på salgsautomatene på senter. Dette trekkes via AvtaleGiro.

Dersom du ønsker å bytte til kortbetaling, kan du legge inn nytt betalingskort på mine sider under mitt betalingskort.

Om du har problemer med din avtalegiro, så må du ta kontakt med banken din og kontrollere at KID-nummeret er identisk med det du har fått oppgitt fra oss. Dersom du ikke finner informasjonen kan du ta kontakt med oss på kundeservice.

Har du blitt trukket feil beløp kan du enten ta kontakt med en av våre servicemedarbeidere på senteret eller ta kontakt med vår kundeservice her.

Husk at du må betale for kommende måned i tillegg til måneden du sier opp tjenesten. Siste betalingsdato står i bekreftelsen du mottok. Mottar du faktura etter dette, kan du kontakte oss på chat eller via vårt kontaktskjema.

Fra 10 klipp og oppover kan du delbetale PT-klipp hvis du har en aktiv Avtalegiro hos oss. Kontakt din personlige trener for mer informasjon om delbetaling av dine PT-klipp.

Alle gebyrer, manglende betalinger og inkasso håndteres av Lowell, vår betalingspartner. Du vil motta en SMS fra dem dersom du mangler betaling hos oss.

Logg inn på mine sider og gå til "betalingsoversikt", her finner du en liste over tidligere fakturaer.

I betalingspåminnelsen du mottar fra oss, får du oppgitt et KID-nummer. Du benytter dette når du betaler skyldig beløp. Om du ikke får benyttet dette, kan du nå betale skyldig beløp via Min side.

NB: KID-nummeret kan ikke brukes til å opprette avtalegiro, det er kun knyttet til én enkelt betaling. Ta kontakt med kundeservice om noe er uklart, så kan de hjelpe deg.

Vi oppbevarer/benytter ikke kontanter på noen av våre sentre. Du kan derfor ikke betale kontant.

Betaling av ekstern gjeld kan ikke gjøre på mine sider. Da må du ta kontakt med Lowell, vår betalingsparter, som håndterer all form for gjeld og utestående beløp.

Dersom du har mottatt en purring, har vi ikke mottatt minst tre månedlige betalinger av deg. Sjekk i din nettbank at du har betalt. Om de månedlige betalingene har gått som normalt, eller har blitt betalt på et annet vis, send gjerne en kvittering til oss på kundeservice så vi kan ta en nærmere titt.

Om du har fått første varsel fra Lowell er dette det samme som en purring. Varselet blir sendt ut fra vår betalingspartner Lowell AS hvis vi mangler betaling. Kravet fra Lowell AS må betales i sin helhet direkte til Lowell.

Vi får dessverre ikke gjort noe med inkasso og sen betaling, så da må du ta kontakt med Lowell og oppgi ditt medlemsnummer og saksnummer dersom du har spørsmål. Du kan enten ringe +47 23 17 10 60 eller sende e-post til kundesenter.no@lowell.com.

Dersom betalingen din er forsinket, vil du motta en SMS fra Lowell. Hvis du allerede har betalt og får SMS senere, kan du ignorere den.

Har du nylig gjort en forsinket betaling og mottatt SMS?

Da trenger du ikke bry deg om meldingen. Grunn til betalingspåminnelse kan være:

  • Utløpt eller ugyldig betalingskort

  • Manglende dekning på betalingskortet

Trenger du å registrere et nytt betalingskort? Logg inn på mine sider og oppdater kortinformasjonen under "betaling".