Har du spørsmål?
Vi jobber alltid for å gjøre oppussingsprosessen så smidig som mulig for medlemmene våre. Skulle det bli nødvendig å stenge enkelte seksjoner, som garderober eller spesifikke treningsområder, vil vi alltid informere om det i forkant.
Hvilke områder som blir oppgradert, vil variere fra senter til senter. Medlemmer vil alltid få informasjon i forkant av oppussingen på e-post og artikkel på nettsiden. Ofte, spesielt på sentre med gruppetreningssal, ser vi at oppgraderinger innebærer å rive ned og åpne opp for større treningsarealer.
Ja, vi sørger alltid for alternative treningsmuligheter for medlemmene våre under oppussing. Ved større og mer omfattende oppgraderinger får alle med Basic-medlemskap automatisk tilgang til Flex-medlemskap i perioden, slik at de kan trene på alle våre sentre mens arbeidet pågår.
I utgangspunktet vil ikke oppussingen medføre en økning i medlemsavgiften, da vårt hovedfokus er å forbedre senterfasilitetene for medlemmene våre.
Imidlertid kan det i enkelte tilfeller være nødvendig med en justering av listepriser for å sikre fortsatt utvikling og oppgradering av våre sentre. Skulle dette bli aktuelt, vil vi alltid informere godt i forkant.
Ja, vi jobber med å utvikle en funksjon som gjør det enklere for medlemmene å melde inn ødelagt utstyr. Inntil videre kan du gi beskjed til våre ansatte eller kontakte kundeservice, så sørger vi for å fikse det så raskt som mulig.