Hva kan vi hjelpe deg med?
Velg en kategori for finne relevante svar på spørsmål om medlemskap, betaling og våre sentrene.
Vanlige spørsmål

Alle er hjertelig velkommen til oss på en prøvetime.

Vi tilbyr drop-in til 149,-. Drop-in time fungerer som en prøvetime, og gjelder samme dag du kjøper det (inneværende dag).

Les mer og kjøp drop-in her.

Oversikt over bemanningstider finner du på våre sentersider.

Unntak i bemanningstider finner du her.

Vi har lansert ny app og håper at så mange som mulig får byttet ut den gamle. Det eneste du trenger å gjøre er å slette den gamle og laste den nye ned her:

- Apple Store (IOS) - Google Play (Android)

Deretter logger du inn med epost og passord, så er du klar for å bruke den nye appen!

Les mer om hva som er nytt HER (legg inn artikkel om ny app)

Sliter du med å logge inn, kontakt kundeservice HER

💡 Husk å sjekke søppelposten!

💡 Hvis eposten din er registrert på flere profiler (for eksempel både på din og ditt barn sin) vil du ikke kunne logge inn med e-post som brukernavn. Vennligst registrer en annen e-post på den andre profilen.

Ja, det gjør vi. Du vil motta en SMS fra dem dersom du mangler en betaling hos oss. 

Dersom du har gjennomført en betaling som ikke har kommet inn til oss i tide, vil du motta en SMS fra Lowell. Hvis du har betalt og mottatt SMS i etterkant, kan du se bort ifra SMSen.

Har du nylig betalt?

Dersom du har gjort en betaling som ikke kom oss i hende innen vi sendte ut SMS, og likevel har mottatt SMS kan du se bort fra denne. 

Dette kan være grunnen til at du ikke har mottatt betalingspåminnelse:

  • Ditt registrerte betalingskort har utløpt eller er ikke gyldig

  • Det var ikke dekning på ditt registrerte betalingskort ved trekktidspunkt

Registrerte du et betalingskort da du ble medlem og vil bytte til et annet betalingskort? Logg inn på mine sider og endre kort under fanen "betaling".

Gå tilbake til senteret og ta kontakt med oss i resepsjonen. Når vi stenger gjør vi en kontroll av senteret. Gjenglemte ting blir automatisk tatt vare på i en periode. Vi gjør oppmerksom på gjenglemte ting kun oppbevares i en kort periode.

☎ Vi har dessverre ikke telefon inn til oss. Kontakt oss gjerne på chat, kontaktskjema eller henvend deg i resepsjonen på senter når senteret er bemannet.

Ja. Du kan trene hos oss fra den dagen du fyller 15 år.

Alle nye medlemmer under 18 år se en kort introduksjonsvideo før du møter opp på trening. Her får du en rask innføring i hvordan oppføre seg på senter og hvordan trene trygt og effektivt. Den inkluderer blant annet do's and don'ts på senter, kroppspress og bruk av kosttilskudd.

Etter du har sett hele videoen og besvart 5 enkle spørsmål, mottar du et studiosertifikat som du må vise på senter ved forespørsel. Husk derfor å laste det ned eller ta skjermbilde av studiosertifikatet.

Pssst, videoen er også tilgjengelig for deg over 18 år. 😌

Her finner du link til video

Du kan logge deg inn på Mine sider og gå til "Betalingsoversikt". Her finner du en liste over tidligere fakturaer.

Visste du at du kan fryse medlemskapet i opptil 4 måneder mot en avgift på kr 99,- ? Les mer om frys av medlemskap her.

Eventuelt om du ønsker å bytte senter, så kan du ta kontakt med kundeservice enten på chat eller via vårt kontaktskjema.

Hvis du fortsatt ønsker å avslutte ditt medlemskap kan du gjøre dette ved å logge inn på Mine Sider, klikk på "Mitt medlemskap" > "Administrer" og "Avslutt medlemskap".

Husk at du må betale for kommende måned i tillegg til måneden du sier opp tjenesten. Siste betalingsdato står i bekreftelsen du mottok. Mottar du faktura etter dette, kan du kontakte oss på chat eller via vårt kontaktskjema.

Finner du ikke det du leter etter? Vi hjelper deg!
For at chat skal være tilgjengelig må du godta "Funksjonsbaserte informasjonskapsler". Du kan justere dine cookie-preferanser og tilpasses brukeropplevelsen ved å trykke på cookien nede i venstre hjørne.

Åpningstider

Mandag – Fredag: 09:00 - 15:00

Lørdag og Søndag: Stengt

Utenfor vår chat-tid kan du også kontakte oss via vårt kontaktskjema og vi vil svare deg så raskt vi kan. 

Opplever du problemer med å komme inn på senter, eller truende situasjoner inne på senter, kan du kontakte Avarn Security. Avarn bistår kun med sikkerhet på senter og kan ikke svare på spørsmål om ditt medlemskap.