Medlemsservice
Velg en kategori for finne relevante svar på spørsmål om medlemskap, betaling, sentrene våre, og finn vår kontaktinformasjon.
  • I Fresh Fitness har du to betalingsmetoder du kan velge mellom:

    • Automatisk trekk på AvtaleGiro

    • Automatisk trekk på betalingskort

    Opprett eller endre AvtaleGiro

    Dette gjør du i nettbanken. Du finner ditt KID-nummer og kontonummeret vårt under Min side når du er logget inn på vår nettside. Du finner det også i din velkomstmail.

    Vi anbefaler å ha en høyere beløpsgrense enn ditt abonnement tilsier dersom du har lyst til å handle på salgsautomat. Dette trekkes via avtalegiro.

    Automatisk trekk på betalingskort

    Nye medlemmer (fra 14. desember 2021) blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.

    Vil du bytte til et annet betalingskort, eller har du AvtaleGiro og vil endre til trekk på betalingskort? Besøk vår resepsjon i våre bemannede åpningstider, så hjelper vi deg med det! Vi jobber med å gjøre dette mulig på vår nettside.

  • Du finner ditt KID-nummer og vårt kontonummer under Min side, som du må bruke til å opprette AvtaleGiroen i din nettbank. Du finner det også i din velkomstmail.

    Vi anbefaler å ha en høyere beløpsgrense enn ditt abonnement tilsier dersom du har lyst til å handle på salgsautomat. Dette trekkes via AvtaleGiro.

  • Nye medlemmer (fra 14. desember 2021) blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.

    Vil du bytte til et annet betalingskort, eller har du AvtaleGiro og vil endre til trekk på betalingskort?

    Besøk vår resepsjon i våre bemannede åpningstider, så hjelper vi deg med det! Vi jobber med å gjøre dette mulig på vår nettside.

  • Nei, vi benytter oss kun av elektroniske løsninger og sender ikke ut papir-fakturaer. Alle våre henvendelser foregår via mail og SMS. All betaling hos Fresh Fitness går via AvtaleGiro eller ved at du forhåndsbetaler med betalingskort i resepsjonen på senteret.

  • Ta kontakt med din bank og kontroller at KID-nummeret er identisk med det du har fått oppgitt fra oss. Ditt KID-nummer og kontonummeret vårt finner du også under Min side.

  • Vi oppbevarer/benytter ikke kontanter på noen av våre sentre. Du kan derfor ikke betale kontant. Dersom du ikke ønsker AvtaleGiro-medlemskap kan du opprette kontantmedlemskap som du forhåndsbetaler ved innmelding.

  • Logg deg inn på Min side og gå til Betalingsinformasjon og faktura. Her finner du en liste over tidligere fakturaer.

  • Ta kontakt med en av våre servicemedarbeidere på senteret, og be dem kontrollere din konto. Du kan også ta kontakt med vår kundeservice.

  • I betalingspåminnelsen du mottar fra oss, får du oppgitt et KID-nummer. Dette må du bruke når du betaler skyldig beløp. Du kan også betale skyldig beløp med bankkort direkte på senteret. NB: Med dette KID-nummeret kan du ikke opprette avtalegiro. Dette KID-nummeret er kun knyttet til denne enkeltbetalingen.

    For opprettelse av Avtalegiro kan du finne ditt KID-nummer og kontonummeret vårt under Min side når du er logget inn på vår nettside. Trenger du veiledning eller hjelp til dette kan du gjerne ta kontakt med vår kundeservice.

  • Ta direkte kontakt med en av våre servicemedarbeidere på senteret, eller ta kontakt med vår kundeservice slik at vi får sett på saken.

  • Dersom du har mottatt en purring, har vi ikke mottatt minst tre månedlige betalinger av deg. Sjekk i din nettbank at du har betalt.

    Dersom du ser at de månedlige betalingene har gått som normalt, eller har betalt på annet vis, så send gjerne en kvittering til oss slik at vi kan se nærmere på saken.

  • Første varsel fra Lowell er det samme som en purring. Dette varselet blir sendt ut fra vår samarbeidspartner Lowell AS hvis vi mangler betaling. Kravet fra Lowell AS må betales i sin helhet direkte til Lowell.

    Kontakt Lowell og oppgi ditt medlemsnummer og saksnummer dersom du har spørsmål, på telefon: +47 23 17 10 60 eller e-post: kundesenter.no@lowell.com.

  • Du kan delbetale PT-klipp hvis du har en aktiv Avtalegiro hos oss. Kontakt din personlige trener for mer informasjon om delbetaling av dine PT-klipp.

  • På treningssenteret

    Se bemannede åpningstider inne på senter-sidene: Finn treningssenter

    Chat

    Chat med oss

    Avvikende åpningstider chat

    27. juni - 10. juli: 09:00 - 15:00 11. juli - 7. august: 10:00 - 14:00

    Åpningstider chat

    Mandag – Fredag: 09:00 - 16:00

    Helg: Stengt

    Kontaktskjema

    Utenfor våre chat-tider kan du også kontakte oss via vårt kontaktskjema og vi vil svare deg så raskt vi kan. 

    Kontaktskjema

  • Dersom du har mottatt en betalingspåminnelse på SMS, kan det bety at vi ikke har mottatt din betaling til forfall. 

    Har du nylig betalt?

    Dersom du har gjort en betaling som ikke kom oss i hende innen vi sendte ut SMS, og likevel har mottatt SMS kan du se bort fra denne. 

    Dette kan være grunnen til at du ikke har mottatt betalingspåminnelse:

    Ditt registrerte betalingskort har utløpt eller er ikke gyldig

    • Det var ikke dekning på ditt registrerte betalingskort på trekktidspunkt

    Snart vil det være mulig å endre kort på Mine sider, men inntil da må du registrere nytt betalingskort i resepsjonen i bemannet åpningstid. Se bemanningstider her: https://www.freshfitness.no/artikler/apning-og-bemanningstider