Medlemsservice

På treningssenteret

Se bemannede åpningstider inne på senter-sidene: Finn treningssenter

Kontaktskjema

Utenfor vår chat-tid kan du også kontakte oss via vårt kontaktskjema og vi vil svare deg så raskt vi kan. 

Kontaktskjema

Åpningstider Chat

Mandag – Fredag: 09:00 - 15:30

Lørdag og Søndag: Stengt

Velg en kategori for finne relevante svar på spørsmål om medlemskap, betaling og våre sentrene.
  • I Fresh Fitness har du to betalingsmetoder du kan velge mellom:

    • Automatisk trekk på AvtaleGiro

    • Automatisk trekk på betalingskort

    Opprett eller endre AvtaleGiro

    Dette gjør du i nettbanken. Dersom du har mistet KID- og kontonr du behøver for å opprette AvtaleGiro, ta kontakt med oss her.

    Vi anbefaler å ha en høyere beløpsgrense enn ditt abonnement tilsier dersom du har lyst til å handle på salgsautomat. Dette trekkes via avtalegiro.

    Automatisk trekk på betalingskort

    Alle medlemmer som meldte seg inn fra 14. desember 2021, blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.

    Registrerte du et betalingskort da du ble medlem og vil bytte til et annet betalingskort? Logg inn på mine sider og endre kort under fanen "betaling".

    Har du AvtaleGiro og vil endre til trekk på betalingskort? Besøk vår resepsjon i våre bemannede åpningstider, så hjelper vi deg med det!

  • Dersom du ønsker å opprette Avtalegiro, ta kontakt med oss her.

    Vi anbefaler å ha en høyere beløpsgrense enn ditt abonnement tilsier dersom du har lyst til å handle på salgsautomatene på senter. Dette trekkes via AvtaleGiro.

    Dersom du ønsker å bytte til kortbetaling, kan du legge inn nytt betalingskort på mine sider under fanen "betaling"

  • Nye medlemmer (fra 14. desember 2021) blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.

    Vil du bytte til et annet betalingskort, eller har du AvtaleGiro og vil endre til trekk på betalingskort?

    Registrerte du et betalingskort da du ble medlem og vil bytte til et annet betalingskort? Logg inn på mine sider og endre kort under fanen "betaling".

    Har du AvtaleGiro og vil endre til trekk på betalingskort? Besøk vår resepsjon i våre bemannede åpningstider, så hjelper vi deg med det!

  • Nei, vi benytter oss kun av elektroniske løsninger og sender ikke ut papir-fakturaer. Alle våre henvendelser foregår via mail og SMS.

  • Ta kontakt med din bank og kontroller at KID-nummeret er identisk med det du har fått oppgitt fra oss i velkomstmailen. Dersom du ikke finner denne informasjonen, ta kontakt med oss her.

  • Vi oppbevarer/benytter ikke kontanter på noen av våre sentre. Du kan derfor ikke betale kontant.

  • Logg deg inn på Min side og gå til Betaling. Her finner du en liste over tidligere fakturaer.

  • Ta kontakt med en av våre servicemedarbeidere på senteret, og be dem kontrollere din konto. Du kan også ta kontakt med vår medlemsservice her.

  • I betalingspåminnelsen du mottar fra oss, får du oppgitt et KID-nummer. Dette må du bruke når du betaler skyldig beløp. Du kan også betale skyldig beløp med bankkort direkte på senteret. NB: Med dette KID-nummeret kan du ikke opprette avtalegiro. Dette KID-nummeret er kun knyttet til denne enkeltbetalingen.

    Trenger du veiledning eller hjelp til dette kan du gjerne ta kontakt med vår medlemsservice.

  • Ta direkte kontakt med en av våre servicemedarbeidere på senteret, eller ta kontakt med vår medlemsservice slik at vi får sett på saken.

  • Dersom du har mottatt en purring, har vi ikke mottatt minst tre månedlige betalinger av deg. Sjekk i din nettbank at du har betalt.

    Dersom du ser at de månedlige betalingene har gått som normalt, eller har betalt på annet vis, så send gjerne en kvittering til oss slik at vi kan se nærmere på saken.

  • Første varsel fra Lowell er det samme som en purring. Dette varselet blir sendt ut fra vår samarbeidspartner Lowell AS hvis vi mangler betaling. Kravet fra Lowell AS må betales i sin helhet direkte til Lowell.

    Kontakt Lowell og oppgi ditt medlemsnummer og saksnummer dersom du har spørsmål, på telefon: +47 23 17 10 60 eller e-post: kundesenter.no@lowell.com.

  • Du kan delbetale PT-klipp hvis du har en aktiv Avtalegiro hos oss. Kontakt din personlige trener for mer informasjon om delbetaling av dine PT-klipp.

  • Dersom du har mottatt en betalingspåminnelse på SMS, kan det bety at vi ikke har mottatt din betaling til forfall. 

    Har du nylig betalt?

    Dersom du har gjort en betaling som ikke kom oss i hende innen vi sendte ut SMS, og likevel har mottatt SMS kan du se bort fra denne. 

    Dette kan være grunnen til at du ikke har mottatt betalingspåminnelse:

    • Ditt registrerte betalingskort har utløpt eller er ikke gyldig

    • Det var ikke dekning på ditt registrerte betalingskort på trekktidspunkt

    Registrerte du et betalingskort da du ble medlem og vil bytte til et annet betalingskort? Logg inn på mine sider og endre kort under fanen "betaling".

  • Da vi har en måned oppsigelse fra kommende kalenderskifte, vil du betale for kommende måned og. Er du usikker på hvilken dato siste betaling er, står dette i bekreftelsen du mottok av oss. Mottar du faktura etter dette, kan du kontakte oss via chat eller via vårt kontaktskjema så vil vi undersøke dette for deg.