Medlemsservice
Velg en kategori for finne relevante svar på spørsmål om medlemskap, betaling, sentrene våre, og finn vår kontaktinformasjon.
  • Du kan benytte alle typer kort når du betaler på våre sentre. Dette inkluderer også gavekort fra Fresh Fitness.

  • Dette gjør du i nettbanken. Du finner ditt KID-nummer og kontonummeret vårt under Min side når du er logget inn på vår nettside. Du finner det også i din velkomstmail.

    Vi anbefaler å ha en høyere beløpsgrense enn ditt abonnement tilsier dersom du har lyst til å handle på salgsautomat. Dette trekkes via avtalegiro.

  • Nei, vi benytter oss kun av elektroniske løsninger og sender ikke ut papir-fakturaer. Alle våre henvendelser foregår via mail og SMS. All betaling hos Fresh Fitness går via AvtaleGiro eller ved at du forhåndsbetaler med betalingskort i resepsjonen på senteret.

  • Ta kontakt med din bank og kontroller at KID-nummeret er identisk med det du har fått oppgitt fra oss. Ditt KID-nummer og kontonummeret vårt finner du også under Min side.

  • Vi oppbevarer/benytter ikke kontanter på noen av våre sentre. Du kan derfor ikke betale kontant. Dersom du ikke ønsker avtalegiromedlemskap kan du opprette kontantmedlemskap som du forhåndsbetaler ved innmelding.

  • Logg deg inn på Min side og gå til Mine innstillinger. Her finner du en liste over tidligere fakturaer. Dersom du ikke får dette opp, kontakt kundesenteret via skjema nedenfor.

  • Ta kontakt med en av våre servicemedarbeidere på senteret, og be dem kontrollere din konto. Du kan også ta kontakt med vår kundeservice.

  • I betalingspåminnelsen du mottar fra oss, får du oppgitt et KID-nummer. Dette må du bruke når du betaler skyldig beløp. Du kan også betale skyldig beløp med bankkort direkte på senteret. NB: Med dette KID-nummeret kan du ikke opprette avtalegiro. Dette KID-nummeret er kun knyttet til denne enkeltbetalingen.

    For opprettelse av Avtalegiro kan du finne ditt KID-nummer og kontonummeret vårt under Min side når du er logget inn på vår nettside. Trenger du veiledning eller hjelp til dette kan du gjerne ta kontakt med vår kundeservice.

  • Ta direkte kontakt med en av våre servicemedarbeidere på senteret, eller ta kontakt med vår kundeservice slik at vi får sett på saken.

  • Dersom du har mottatt en purring, har vi ikke mottatt minst tre månedlige betalinger av deg. Sjekk i din nettbank at du har betalt.

    Dersom du ser at de månedlige betalingene har gått som normalt, eller har betalt på annet vis, så send gjerne en kvittering til oss slik at vi kan se nærmere på saken.

  • Første varsel fra Lowell er det samme som en purring. Dette varselet blir sendt ut fra vår samarbeidspartner Lowell AS hvis vi mangler betaling. Kravet fra Lowell AS må betales i sin helhet direkte til Lowell.

    Kontakt Lowell og oppgi ditt medlemsnummer og saksnummer dersom du har spørsmål, på telefon: +47 23 17 10 60 eller e-post: kundesenter.no@lowell.com.

  • Du kan delbetale PT-klipp hvis du har en aktiv Avtalegiro hos oss. Kontakt din personlige trener for mer informasjon om delbetaling av dine PT-klipp.