Kundeservice

Vi har nå oppdatert Min side på nettsiden. Du vil nå kun finne QR koden i appen.

Utenfor vår chat-tid kan du også kontakte oss via vårt kontaktskjema og vi vil svare deg så raskt vi kan. 

Kontaktskjema

Åpningstider Chat

Mandag – Fredag: 09:00 - 15:00

Lørdag og Søndag: Stengt

You have not consented to functional cookies, which are required for live chat.
Velg en kategori for finne relevante svar på spørsmål om medlemskap, betaling og våre sentrene.
  • Da vi har en måned oppsigelse fra kommende kalenderskifte, vil du betale for kommende måned og. Er du usikker på hvilken dato siste betaling er, står dette i bekreftelsen du mottok av oss. Mottar du faktura etter dette, kan du kontakte oss via chat eller via vårt kontaktskjema så vil vi undersøke dette for deg.

  • Som Smart-medlem kan du ta med en venn på gruppetrening dersom det er ledig plass i timen. Merk at vi gradvis vil redusere gruppetimetilbudet. Her kan du lese mer om endringen.

  • Som Smart-medlem kan du ta med deg en venn opp til fire(4) ganger hver måned!

    Slik gjør du:

    1. Logg inn på Mine Sider 2. Klikk på din profil og deretter "Ta med en venn" 3. Send lenken til personen du vil ha med deg 4. Personen oppretter en konto og mottar en QR-kode som kan benyttes på senter. Merk at din venn må laste ned Fresh Fitness Norge-appen for å få tilgang.

  • Gruppetimer avvikles gradvis på flere av våre sentre

    I årene som kommer vil vi sette større fokus på studiotrening og øke kapasiteten på studioarealet på våre sentre. Som et ledd i denne utviklingen vil vi benytte gruppetimesalene, og det er med et tungt hjerte vi avvikler gruppetimetilbudet på flere av våre sentre. Her finner du svar på spørsmål angående avviklingen.

    Vi tilbyr fremdeles gruppetrening på følgende sentre:

    Trondheim:

    Østlandet:

  • Når senteret er ubemannet bruker du medlemsbåndet eller QR-koden i Fresh Fitness-appen for å komme inn.

  • Du kan oppdatere din adresse via Min side.

  • Du kan fryse medlemskapet inntil 4 måneder mot en avgift på kr. 99,-. Dette kan du selv gjøre på Min side og under Mitt medlemskap.

    Er du syk, har en skade, er utstasjonert, gravid eller skal i militærtjeneste kan du fryse medlemskapet i opptil ett år uten ekstra kostnader ved dokumentasjon. Her må du sende en henvendelse via vårt kontaktskjema.

    Les mer om frys av medlemskap her.

  • Du kan legge til eller endre kortet du ønsker å betale med under Mine sider og Mitt betalingskort.

    Ønsker du å betale med AvtaleGiro, ta kontakt med vår kundeserviceså vil de hjelpe deg.

    Nye medlemmer (fra 14. desember 2021) blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.

  • Om du har glemt ditt medlemsbånd kan du benytte QR koden i appen for å komme inn. Om du har mistet dette vil vi anbefale at du kontakter resepsjonen på senter i bemannet åpningstid for hjelp.

    Last ned vår Fresh Fitness Norge-app og bruke QR koden som ditt digitale adangskort

  • Vi håper inderlig at du ønsker å fortsette treningen sammen med oss. Visste du at du kan fryse medlemskapet i opptil 4 måneder mot en avgift på kr 99,- ? Les mer om frys av medlemskap her.

    Hvis du ønsker å avslutte ditt medlemskap kan du gjøre dette ved å logge inn på Mine Sider, klikk på "Mitt medlemskap" > "Administrer" og "Avslutt medlemskap".

  • Selvfølgelig kan du det. Om du ønsker å endre type medlemskap kan dette gjøres på Mine Sider.

    Dersom du ønsker å endre medlemskap uten binding til bindingstid - vennligst kontakt vår kundeservice og de vil hjelpe deg med dette.

  • 💡 Husk å sjekke søppelposten!

    💡 Hvis eposten din er registrert på flere profiler (for eksempel både på din og ditt barn sin) vil du ikke kunne logge inn med epost som brukernavn. Vennligst registrer en annen epost på den andre profilen.

  • Da vi har en måned oppsigelse fra kommende kalenderskifte, vil du betale for kommende måned og. Er du usikker på hvilken dato siste betaling er, står dette i bekreftelsen du mottok av oss. Mottar du faktura etter dette, kan du kontakte oss via chat eller via vårt kontaktskjema så vil vi undersøke dette for deg.

  • Du kan legge til eller endre kortet du ønsker å betale med under Mine sider og Mitt betalingskort.

    Ønsker du å betale med AvtaleGiro, ta kontakt med vår kundeserviceså vil de hjelpe deg.

    Nye medlemmer (fra 14. desember 2021) blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.