Medlemsservice

Vi har nå oppdatert Min side på nettsiden. Du vil nå kun finne QR koden i appen.

På treningssenteret

Se bemannede åpningstider inne på senter-sidene: Finn treningssenter

Kontaktskjema

Utenfor vår chat-tid kan du også kontakte oss via vårt kontaktskjema og vi vil svare deg så raskt vi kan. 

Kontaktskjema

Åpningstider Chat

Mandag – Fredag: 09:00 - 15:30

Lørdag og Søndag: Stengt

Velg en kategori for finne relevante svar på spørsmål om medlemskap, betaling og våre sentrene.
  • Da vi har en måned oppsigelse fra kommende kalenderskifte, vil du betale for kommende måned og. Er du usikker på hvilken dato siste betaling er, står dette i bekreftelsen du mottok av oss. Mottar du faktura etter dette, kan du kontakte oss via chat eller via vårt kontaktskjema så vil vi undersøke dette for deg.

  • Som Smart-medlem kan du ta med en venn på gruppetrening dersom det er ledig plass i timen.

  • Som Smart-medlem kan du ta med deg en venn opp til fire(4) ganger hver måned!

    Slik gjør du:

    1. Logg inn på Mine Sider 2. Klikk på din profil og deretter "Ta med en venn" 3. Send lenken til personen du vil ha med deg 4. Personen oppretter en konto og mottar en QR-kode som kan benyttes på senter. Merk at din venn må laste ned Fresh Fitness Norge-appen for å få tilgang.

  • Selvsagt kan du det! Har du gruppetimer inkludert i ditt medlemskap kan du bare booke deg på timen du ønsker via nettsiden eller appen vår.

    Har du ikke Gruppetimer i ditt medlemskap kan du og delta på Gruppetimer. Vær oppmerksom på at det koster da 30 kr pr time du deltar på.

  • Når senteret er ubemannet bruker du medlemsbåndet eller QR-koden i Fresh Fitness-appen for å komme inn.

  • Du kan oppdatere din adresse via Min side.

  • Du kan fryse medlemskapet inntil 4 måneder mot en avgift på kr. 99,-. Dette kan du selv gjøre på Min side og under Mitt medlemskap.

    Er du syk, har en skade, er utstasjonert, gravid eller skal i militærtjeneste kan du fryse medlemskapet i opptil ett år uten ekstra kostnader ved dokumentasjon. Her må du sende en henvendelse via vårt kontaktskjema.

    Les mer om frys av medlemskap her.

  • Du kan legge til eller endre kortet du ønsker å betale med under Mine sider og Mitt betalingskort.

    Ønsker du å betale med AvtaleGiro, ta kontakt med vår medlemsservice så vil de hjelpe deg.

    Nye medlemmer (fra 14. desember 2021) blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.

  • Om du har glemt ditt medlemsbånd kan du benytte QR koden i appen for å komme inn. Om du har mistet dette vil vi anbefale at du kontakter resepsjonen på senter i bemannet åpningstid for hjelp.

    Last ned vår Fresh Fitness Norge-app og bruke QR koden som ditt digitale adangskort

  • Vi håper inderlig at du ønsker å fortsette treningen sammen med oss. Visste du at du kan fryse medlemskapet i opptil 4 måneder mot en avgift på kr 99,- ? Les mer om frys av medlemskap her.

    Hvis du ønsker å avslutte ditt medlemskap kan du gjøre dette ved å logge inn på Mine Sider, klikk på "Mitt medlemskap" > "Administrer" og "Avslutt medlemskap".

  • Selvfølgelig kan du det. Om du ønsker å endre type medlemskap kan dette gjøres på Mine Sider.

    Dersom du ønsker å endre medlemskap uten binding til bindingstid - vennligst kontakt vår medlemsservice og de vil hjelpe deg med dette.

  • 💡 Husk å sjekke søppelposten!

    💡 Hvis eposten din er registrert på flere profiler (for eksempel både på din og ditt barn sin) vil du ikke kunne logge inn med epost som brukernavn. Vennligst registrer en annen epost på den andre profilen.

  • Da vi har en måned oppsigelse fra kommende kalenderskifte, vil du betale for kommende måned og. Er du usikker på hvilken dato siste betaling er, står dette i bekreftelsen du mottok av oss. Mottar du faktura etter dette, kan du kontakte oss via chat eller via vårt kontaktskjema så vil vi undersøke dette for deg.

  • Du kan legge til eller endre kortet du ønsker å betale med under Mine sider og Mitt betalingskort.

    Ønsker du å betale med AvtaleGiro, ta kontakt med vår medlemsservice så vil de hjelpe deg.

    Nye medlemmer (fra 14. desember 2021) blir belastet på betalingskortet som ble registrert ved innmelding på nettsiden vår.